søndag 18. juli 2010

En liten shinings på badet

Siden været den siste uken har vist seg fra en noe regnfull side her på vestlandet, har anledningen bydd seg for å gjøre noen grep innenfor hustes fire vegger. Skap, skuffer og vegger har fått seg en ekstra omgang denne gangen. Og siden jeg såvidt fotsatt er i feriemodus får man tid til slikt...
Jeg liker og ha det ryddig og ordentlig rundt meg, men er ikke av typen som "går over lik" for å ha det "perfekt" til enhver tid. For meg er det viktig at det skal være et hjem hvor man trives og at man skal kunne kjenne på hjemmekos, varme og hygge. Det skal være rom for at mine barn og min mann skal føle at det er godt å være hjemme. For meg er mottoet " å ha det greit nok" noe jeg lever etter. Så vi graver oss ikke ned dersom gulvene ikke blir vasket en uke... Men tilbake til mitt lille skippertak.... Slik såg badet ut da jeg var ferdig;



Og dette ble resultatet da stellematten ble historie og mamma igjen kunne få pynte litt på kommoden sin:)





Et lite merke festet på den rimelige såpen fra Kiwi, gjør den litt mer koselig.







Er glad i små detaljer... Her har jeg hengt et merke med gammeldagsmotiv ilag med smykkene mine på speilet.



På hyllen på badet står det en lien oppfordring om å ta seg en trall når man er på badet...





Her ser dere bilde som er utenpå noen skjønne bokser som jeg har stående på badet mitt og som mor har smykker og diverse oppi...

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Så fint!!! Ser du har vært og shoppet! Koselig!