tirsdag 21. desember 2010

Jula vår på trappa....

Ja, nå begynner det og bli pynta til jul både ute og inne.... Kan ikke skryte på meg at jeg er sååå ekstremt glad i og gå på skøyter... Så jeg for min del synest de passer best på veggen ved inngangspartiet: )
Her er den STORE Nisserfaren min...! Han har fått plass utafor døra... og under tak selvfølgelig...! Lovet jo dere for en stund siden at jeg sku blogge om han... Men her har det vært litt sykdom i leiren de siste par uker... også midt i julestria... Så det har vært litt taust med blogginga herifra...!







Denne gamle vindusrammen har jeg egentlig tenkt og bruke som bilderamme... Men inntil videre kan den blant annet brukes til pynt på trappa eller hur?... Stjernene hadde jeg fra før....





Ønsker alle 3 fine førjulsdager!
Klem Fra Siv Toril

Ingen kommentarer: