onsdag 25. august 2010

Middag på Ikea

MIDDAG PÅ IKEA
Her forleden dag foreslo min mann at vi kunne spise middag på Ikea... For meg passet det helt utmerket siden jeg skulle på seinvakt...

Mellomstegutten vår var på annet opplegg den dagen... Så det ble eldstemann, vesla og meg og min mann...

Marius var storfornøyd da han kom hjem fra skolen og fikk høre at vi skulle spise ute... Han har som dere ser valgt seg en Ikea spesial... KJØTTBOLLER I FLØTESAUS... I glasset sitt har han fått velge brus... Er jo helt genialt at det er med gratis påfyll: ) Særlig når man er flere som skal spise...

For middag og drikke til 4 personer. Betalte vi i overkant av 200 kr... Ikke nok med det... Men vi har fått tak i det såkalte " Ikea Family" kortet og fikk da kaffi og eplekake gratis for to personer...

En super oppladning til seivakten!

Ha en ellers fin onsdagskveld....

Siv Toril

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Mmmmm.... Det så deilig ut! Så fin du er, Siv! Ikke klipp håret!

Klems fra meg-

Siv Toril sa...

He he... Trenger en stussing snart og napping av øyebryn... Bare sånn hvis du har tid en dag altså...: ))