torsdag 23. september 2010

Høst på trappa....

Velkommen opp på TRAPPA mi...
Denne MATTEN var et funn jeg gjorde på " Fruens ønsker" på Vossavangen i sommer... Funker faktisk veldig bra...

Endelig har jeg fått tak i en slik gammel KASSE som jeg så lenge har ønsket meg... Vil gjerne ha fler...
men startet med denne som lyktene er plassert oppi...

Dette gamle MELKESPANNET har vært i min mann sin familie... Nærmere bestemt hos hans bestefar... Og det gjør det litt ekstra koselig synest nå jeg da...

Må bare rett og slett få si at jeg elsker dette OVERBYGGET og inngangspartiet vårt... Ser mange muligheter... men det skorter bare litt på tida av og til...

KVIT LYNG lyser litt opp til den røde fargen på huset...

Den røde VERKTØYKASSEN som min sønn har laget ( som jeg har blogget om før...) passet fint her sammen med den gamle krakken som jeg til nå har plassert litt rundt om kring i huset...






Ha en strålende TORSDAGSKVELD!

Jeg for min del tar litt fredag i dag siden jeg skal ha seinvakt i morgen...

Siv Toril

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så koselig det har blitt! Nydelig! Du er flink!!!

God klem.

Siv Toril sa...

Takk søte venn! Gleder meg til besøket i morgen: ))

Gammel stil sa...

Hei du!

For en nyyydelig blogg du har :) Vi fant deg via en annen blogg, og det er vi glad for:) la oss til som følger! Vet hvor glad vi blir for nye følgere, så håper du også blir glad:) Gleder oss til å følge deg videre:)

Klem:)

Siv Toril sa...

Tusen takk! Dere er hjertlig velkommen! Alltid kjekt med nye følgere! Det setter jeg stor pris på:))