mandag 6. september 2010

Lørdagskveld og Melodi Grand Prix Junior....

Lørdagsettermiddag etter dagvakten min, koste jeg og ungene oss ute i hagen... Min mann var som sagt tidligere i bloggen bortreist i helgen... Mens ungene lekte og koste seg... fikk jeg plantet noen lyng utenfor døra, spylt inngangspartiet, røska opp i noen visne blomster og fikk klær på snora i herlig frisk luft...

På veg inn plukka vi med oss disse nyyydelige blomstene... Ikke visste jeg at Bringebærbuskene fikk slike fine blomster på sensommeren...



Da jeg tidligere på ettermiddagen spurte ungene om hva vi skulle lage til kvelds... Fikk jeg beskjed av eldstemann at til Grand Prix Junior synest no han at det hørte hjemme med Hamburger...Noe de minste ikke var enig i... De påsto at de ikke likte Hamburger i det heeeele tatt... Mellomstemann ville myyye heller ha Piccolinis...


Så siden det var lørdag og bløthjertet som jeg er... endte jeg selfølgelig opp med å kjøpe begge deler...

Genialt med disse pakkeløsningene... Det ble to Hamburgere til eldstemann og to til meg og barnevennlige Piccolins til de minste...

Ferdig på 1-2-3...

Ungene hjalp til med å dekke bordet i TV- stuen... Stooor stas og spise i stuen....

Når maten kom på bordet var alle vel fornøyd og stillheten senket seg...

Tøttemor avsluttet kvelden med litt snoperier... Mens de to brødrene stanhaftige holdt seg unna snop og knasket løs på saltstenger i stedet....







1 kommentar:

Vendy sa...

Så koselig!
Flink fotograf er du også! :)