søndag 23. januar 2011

Ønsker dere alle en fin NY uke....

I går fikk jeg noen fine TULIPANER av mine kjære svigerforeldre: )
De står nå og troner her i denne nyyyydelige (egentlige) telysestaken som vi fikk fra Elisabeth og B.A til jul...
Siden tulipaner behøver så lite vann... fant jeg ut at de kan stå i denne staken med litt vann i bunn... Selvsagt må jeg fylle ofte på! Men det gjør jeg med glede:)
Og sist men ikke minst... Tusen takk for alle koselige fine kommentarer fra dere flinke flotte bloggere!





Klem fra Siv Toril

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei du!

Se det ja! :-) Kan brukes til mangt, den derre der.....

Så mange fine innlegg du har hatt i det siste! Her hos meg, skjer det ingenting Har lagt strak ut i hele helgen. Elena og jeg har influensa og blir nok hjemme ihvertfall i morgen også, om ikke flere dager. Jaja, tiden for det nå. Føler jeg har kommet litt til kreftene nå i kveld, så får se om det varer.

Står det bra til med dere? Tror jeg må på Prinsess en tur, jeg og. Så mye fint du fant.

Klem.

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Tulipaner er såå fint... og det blei jo superfint å ha de sånn!!!

Klem Anette