tirsdag 12. april 2011

Mine trofaste gode hjelpere...

Så syk og elendig som jeg har følt meg denne uken er jammen lenge siden sist... ( klage, klage)! Først var det ungene som fikk feber og bronkitt/ lungebetennelse.... Også var det mor selv til slutt... som fikk diagnosen kraftig lungebetennelse... Og jeg som trodde at vi var ferdig med den slags vinteraktiviteter.... VÅREN er jo kommet! Men altså jeg var faktisk så utmattet på det verste at jeg ikke orket noe annet enn og ligge i sengen... Og da kommer det virkelig godt med en fantastisk flink mann og pappa som har stått på fra morgen til kveld i flere dager med både jobb og unger....:)) I love you! Og ikke nok med det... Men min kjære mor banket på min dør klar for og vaske og ordne i huset:) Før hun gikk hadde hun byttet på 3 av 5 senger, ordnet med masse klær og vasket hele huset.... Og det var så utrolig deilig! På bordet i stuen hadde hun satt en nyyydelig bukett med tulipaner....! Her takker hun for seg og skal hjem og lage middag.... Både mine foreldre og min mann sine foreldre har stilt opp med barnepass flere dager på rad! Vi er så takknemmelige for dere alle sammen:) Denne yndige blomsten var en del av en bli frisk gave fra mine svigerforeldre.... Dette er til og bli frisk av og jeg føler heldigvis med gode medisiner at jeg er på bedringens veg:))
Setter stor pris på dere alle sammen!



Klem fra Siv Toril

4 kommentarer:

Jatte sa...

Hei på deg,
Tusen takk for koselige ord inne hos meg, det varmer ;)

Så heldig du er som har så snill mamma som kom og vasket for deg da, herlig!! Koselig å få litt blomster også - blir jo LITT bedre av det også - hihi!

Godt du er på bedringens vei,
Fortsatt god bedring -
Klem Jatte♥

Christine sa...

Hei på du!

Håpe du e bedre, og blir fort bra.. godt at du har nokon te å hjelpa deg, og koselig å få blomster når ein e sjuk :)

Va koselig å ha din kjære sønn på besøk i dag, og de lekte seg so fint :)

Fortsatt god bedring :)

Klemma frå Christine

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Godt med gode hjelpere :)
Mange fine innlegg du har postet siden sist jeg tittet innom :)

Ha en fin påske da :)

Klem Anette

Magdalena sa...

så koselig , ja moren din er nok like snill som ho ser ut... ser henne av og til uti veien..
koselig at du har blogg, håper det går bra med ungene dine,- klem og riktig så fiiin påske...
klem,magny