lørdag 4. juni 2011

Skolegutten min fylte hele 6 år....

Forrige helg ble min lille godgutt hele 6 år:) Feiringen startet i sengen til mor og far....Selvsagt med kake og brus på brettet...!


Oi oi oi... Her er det et stort fornøyd smiiiiil:) Inni pakken gjemte det seg en etterlengetet figur som stod høyt på ønskelisten... Nemmelig Buzz Leighter....

Her har Sondregutten akkurat åpnet gaven fra mormor og morfar.... Nemmelig en stor koffert! Hmmm lurer på om noen har visket noe om en sydentur i sommer:)

Ai ai Captain!

Bestemor og bestemor kom også innom.... De hadde med seg flere gaver... Tror vannpistolen slo veldig godt an altså!

Her var bordet dekke for barnebesøk litt senere i uken...

Jeg fant ut at denne gangen ville jeg dekke med ordentlige kopper og fat:)....Og det ble litt mer hjemmekoselig enn den plasten og pappen som vi ellers bruker til slike anledninger... Sugerør ble det heller ikke... Noe som ble til stooooor velsignelse:) Og ingen gav uttrykk for og savne det heller...!

På bordet plasserte jeg noen chips skåler og strødde utover med sjokoladepenger.... Dette var faktisk ganske genialt om jeg så må si det selv... For da jeg fixet klar hot-doggene.. satt ungene harmoniske og koste seg med det de fant av godsaker på bordet... Storebror Marius og kusine Sarah skjenket brus til alle og var til god hjelp:)

Her koooooser lillesøster seg... Hun eeeeelsker slike kalas:)

Og mange flotte gaver ble det i dette besøket også! Noen av dem måtte testes så klart!
Nå er det pappa og storebror som har dag til helgen så vi lever i en bursdagsrus her om dagen :)






Ønsker dere en fin søndagskveld! Her er det faktisk SOL.... Og den skal nyyyyytes!








Klem

Ingen kommentarer: