lørdag 21. mai 2011

Carpe Diem (Grip dagen)!......

Nå er det akkurat som at jeg vil holde godt igjen så helgen ikke tar slutt på leeeenge enda....! I dag har vi vært hjemme alle 5 og det har vært utrolig kjekt:) Vi har puslet på med små gjøremål... Eldstemann har tilbragt mye tid på fotballbanen sammen med venner:) Og vi andre handlet litt imens og nøt en deilig is på senteret....




I ettermiddag fikk vi besøk av et par av mine brødre... Kjempe kos! En stund sto stemningen såååå høyt i taket når de spilte kort... at jeg måtte lukke inntil døra til kjøkkenet... hi hi! Liker når det er litt lott og leven i huset:)




I morgen er det avslutningsfest før sommeren på søndagsskolen! Ungene gleder seg og vi har kjøpt inn 60 hot dogspølser, brus og is. Det blir en liten fest:) Etterpå er vi innvitert på middag til min fantastiske støttespiller og venninne Elisabeth og hennes snille kjærkomne mann! vi gleder oss!







Nå skal resten av helgen nyyyytes med min gode snille mann og våre tre små skjønninger<3<3<3









Carpe Diem!







Klem

1 kommentar:

Unknown sa...

Er så kjekt med kortspill og blir mye latter og prat samtidig ;)