tirsdag 27. september 2011

Heisann....

Titter innom.... Har vært litt travle tider her de siste par ukene... Min kjære har vært på reis med jobben i en liten uke... Og da blir det litt mer og gjøre på konemor... Men takket være snille, gode besteforeldre har alt gått veldig fint:) Min mann kommer hjem om en time<3 Gitt om jeg gleder meg...?!!!

Bildene under ikke ikke fra et bord dekket til han ikveld... Men fra en klubbkveld jeg hadde her hos meg forrige uke...






På menyen var det Tacosuppe... Absolutt noe å anbefale til senehøstkvelder... Og enkelt og greit og lage om man først har vært på jobb... Suppen ble tilsatt biffkjøtt og koreanderblader... Og som tilbehør hadde vi rømme, brød og selsagt tacochips... Mmmmm!

Rosene fikk jeg av min mann før han dro... I lilla så klart...<3 Selv om de ser rosa ut på bildet....
Håper dere har en fin høstkveld der ute!







Klem

Ingen kommentarer: