søndag 2. oktober 2011

4 års boka...

I dag var en stor dag for min lille prinsesse... Hun skulle i kirken og få sin 4-års bok...<3 Da var det på med strutteskjørt og ROSA prinsesse sko med hel...:) Det var bare så synd at mor i huset hadde tidligvakt akkurat i dag...! Men pappa`n var superflink og laget musefletter på veslemor og avgårdekåre til kirken med tre barn...! Og det sto ikke på oppmøte i kirken... For veslemor hadde annonsert dette for alle og enhver..:) Så der var både morfar, onkler,en tremenning og min kusine!

4 år....

Min kusine fra østlandet og hennes minste datter er på besøk her på vestlandet i noen dager... Utrolig koselig med slike treff...! Så da var det kaffibesøk hos oss i ettermiddag...






Ønsker dere en fin NY uke i starten på vår nye måned OKTOBER !


Klem

1 kommentar:

Åse fra mitt lykkehus sa...

Så flott pyntet prinsessa var, pappen har vært riktig så flink.Tenke det var en stor dag for henne og godt oppmøte og alt.

Ha en flott søndagskveld.
klem Åse.

Ps jeg har jubileum hos meg viss du vil være med.