søndag 30. oktober 2011

NY SOFA

Endelig har min (vår) nye brune sofa kommet i hus...! Vet ikke om dere husker vår gamle blå skinnsofa...? Den gjorde god nytte for seg mens ungene var helt små... Men nå var jeg superklar for å bytte den ut:) Noe min mann ikke såg helt vitsen med....:) Ihvertfall ikke med en gang...!
Det hele startet en dag da et reklameblad fra " Fagmøbler" hadde dumpet ned i postkassen vår... Jeg bladde gjennom... og der... sånn cirka midt i bladet sto denne brune salongen på trykk... Og den var på TILBUD! Jeg såg med en gang at den hadde slik fasong som jeg så leeeeenge hadde vært på jakt etter og til "riktig" pris...! Forhandlingen i heimen begynte... Og vips så var jeg et treningskort-, en julegave- og en bursdaggave fattigere:) Men hva gjør vel det så lenge jeg fikk den sofaen jeg hadde lyst på:))

Så da min mann endelig var på glid... ringte jeg og bestillte sofaen usett... Iiiik! Kanskje litt for spennende...! Men ble heldigvis veldig fornøyd da den kom i hus:)

Trekkene kan vaskes... og sofaen er beregnet til hard medfart... som i en familie med 3 barn for eksempel...:)

Bildet over sofaen har min mormor hatt i sin stue... Synest det kom ekstra odt til sin rett over den BRUNE sofaen...

Ønsker dere en god ny uke!



( Jeg har fri i morgen og er klar for julehandel med en god venninne).



Klem

5 kommentarer:

Åse fra mitt lykkehus sa...

Gratuler med ny sofa, lekker. Har en mann jeg også som ikke alltid syns det er vits i å skifte ut møbler å sånn, så lenge det er helt er det visst ok for han.
Bildet var kjempeflott over sofaen, lykke til med julehandel, håper du får gjort en hel masse.

Klem Åse

Elisabeth sa...

Kjære Siv Toril!

Knallfin sofa! Såååå gøy! Gratulerer!

Det ble så lunt og rolig i kroken med en gang! Dette likte jeg! Gleder meg til å se den i levende live!

Klem fra Elisabeth.

Gitte sa...

Gratulerer med ny sofa!
Lekker var den :)
Klem Gitte

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Gratulerer med ny soffa...alltid spennende å få noe nytt i hus...
Ha ei super helg...

Klem Mita...

salige lavendel sa...

Den var kjempeflott!! Modig å bestille den usett da =)