torsdag 6. oktober 2011

Strikkeklubb....

Endelig laaaaangfri:) Herlig! Ungene begynner på høstfere i morgen.... Noe de gleder seg veldig til:)
De siste par ukene har vært travle, litt slitsomme og kjekke... Det kjekke er at min fantstiske skjønne kusine Mette- og en av hennes jenter har vært på besøk...! Prat, shopping og god mat står på listen når vi er samlet:) Litt mer slitsomt har det vært med jobbing... kombinert med at min kjære har vært mye vekkreist i jobbsammenheng de siste par månedene... Med 3 barn så går det mer og mer opp for meg hvilken fantastisk jobb dere aleneforeldre gjør...! Og jeg setter faktisk mer og mer pris på at vi vanligvis er to... som deler på middagslaging, leksehjelp, oppfølging av fritidsaktiviteter, henting og bringing i bursdagsbesøk, tannlege/ legebesøk og overnattingsbesøk, innkjøp av mat og ...




Men i kveld er jeg bedt med på strikkeklubb... og jeg gleder meg veldig! En av mine snille lillebrødre er hyret inn for anledningen...! Er godt og komme seg litt ut innimellom! Da får ihvertfall jeg litt ekstra påfyll av energi...:)




Over helgen kommer vår NYE salong til stuen... Gitt om jeg er spent!?




Ha en fin kveld!




Klem

1 kommentar:

Unknown sa...

Kose deg på strikkeklubb.. Gleder meg til å se sofan=)