fredag 30. desember 2011

Mimrer....

Nå er huset HELT stille... Alle har gått og lagt seg...! Sitter her og mimrer litt for meg selv over året som har gått og julen som har vært... Sitter og tenker på hvor heldig vi er som er omgitt av så mange gode flotte mennesker rundt oss... Både familie, venner og gode kollegaer...<3 Er så takknemmelig for trekløveret vårt...<3 Som gir oss så utrolig mye...<3 Selv om vi kan bli litt slitne iblant:)
Meg og min kjære liker og ha laaaaange frokoster nå i jula... Da har vi brukt masse disse flotte koppene som var en julegave fra en god venninne:)

I morgen er det Nyttårsaften og et nytt år tar til.... Da skal vi samles 20 stykker her med smått og stort ...! Det gleder vi oss veldig til:) Da skal barna først gå nyttårsbukk ( og noen voksne)... Også serveres det hjemmelaget pizza utpå kvelden... Litt utradisjonelt kanskje... Men det er det ungene liker best! Og hva gjør man ikke for dem:)


Håper dere andre får en fin nyttårskveld også!


Ønsker alle et fredfylt godt Nyttår!


Klem

2 kommentarer:

Gitte sa...

Tusen takk for all herlig inspirasjon i 2011 :) Gleder meg til å følge deg videre i 2012:)

Høres ut som en koselig nyttårstradisjon:)

Ha en flott dag, og et riktig godt nytt år!

Klem Gitte

meaningmoon sa...

Masse godt nytt år til deg og dine, gleder meg til å følge deg videre i 2012♥
Klem♥