søndag 1. januar 2012

Ny krok og Nytt år....

Godt Nyttår alle sammen! Er liksom alltid litt spesielt og begynne på et helt Nytt år... Med blanke ark....! Ingen vet hva dette året vil bringe... Vi må bare tre inn i det om vi vil eller ikke...! Håper det blir mange gleder...!



Viser dere et par bilder fra min "nye" krok i stuen.... Hyllen på veggen var en liten julegave fra meg og min mann til oss selv:) Synest liksom den passet så utrolig godt inn i stuen vår til den nye brune sofaen!





Dette skjønne sølvhjertet har jeg fått fra min gode kollega Jannike<3 Synest det passet så fint inn i "kroken" min... Bildet av guttene mine som henger på stigen er tatt hos Fame fotografene for et par år siden<3




Håper dere har hatt en god start på det "Nye" året i dag:)




Tusen takk for fine kommentarer! Setter stor pris på en liten hilsen:) Det varmer!




Klem

4 kommentarer:

Magdalena sa...

ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!
klem M :)

Christine sa...

Vil ønska deg og dine eit strålande godt nyttår! Håpe på fleire koselege besøk i detta nye året :)

Flott krok du har fiksa, og den hylla var kjempe fin!

Klem frå Christine

mirjamsdrøm sa...

Hei Siv Torill!
Så koselig at du likte deg hos meg og vil følge meg videre :)
Her hos deg var det også flott, så ny følger til deg og!
Ønsker deg en flott helg!
Klem

Familien i Fjellborg sa...

hei hei
og godt nytt år
så koselig du har deg hos deg

hilsen fra anita s