lørdag 6. august 2011

Innekos....

Tusen TAKK for alle gode ord og hilsener i forrige innlegg...! Det varmet mitt hjerte og var NESTEN god nok medisin for og bli frisk... :) Men et lite legebesøk måtte til... Og med streptokokker og kraftig halsbetennelse så måtte det også litt penicillin til...



Feberen har heldigvis holdt seg vekke siden igår... Nå er det bare og få kreftene tilbake.... Er ikke meningen og syte og klage så voldsomt... eh! Men må faktisk si at jeg føler meg skikkelig slapp...: ( Men nå går det bare en veg... og det er FREMOVER! :)

Guttene er med hver sin gode kammerat og i skrivende stund sitter de alle 4 og ser på film sammen... Skikkelig innekos idag:) Ute er det grått og vått...! Og da kan vi være inne med GOD samvittighet:)

Mannen er ute og handler mat.... I mens lister jeg meg ned til veslejenta som er i gang med full lek nede i underetasjen... Hun er så utrolig flink til og PUTLE på med sitt når hun får det over seg...:)



Babyen har visst gjort et eller annet muffins i buksa... Så her MÅ det byttes!

Her var visst ALT i orden...:) En liten kost gjennom håret på dukken hadde vel gjort seg...:) Men men! Er det så nøye da? :)

Ble faktisk litt skremt når jeg såg at begynte på innlegg NR. 100 !!!
Kom liksom litt badust på dette her... Men har veldig lyst til og feire med en liten GIVEAWAY! Så til neste helg skal jeg fixe noe fint som dere kan være med og ta lodd på:))



Håper dere får en super lørdagskveld alla i hop!



Klem





3 kommentarer:

Siv Toril sa...

Hi hi... Var inne og ryddet litt i innleggene mine... Kom til og slette et jeg aldri har lagt ut... Og vips så var jeg tilbake til 99 innlegg:) Men er ingen fare for innen neste helg så har jeg nok skrevet innlegg nr 100... Sånn kan det gå!

Mamsens hus sa...

Godt og ha noen som putler litt rundt seg når man er syk. :)
Riktig god bedring! :)

Drømmehuset mitt sa...

Høres ut som en fin dag selv om formen ikke er på topp:)
Legger meg til som følger jeg:)

God torsdag kveld fra meg!