onsdag 3. august 2011

Mitt lille fristed....

Her i denne kroken på kjøkkenet sitter jeg og koser meg med mine små bloggsysler.... Er utrolig deilig og ha sitt eget lille fristed...! Er faktisk utrolig viktig og finne noen små fristeder hvor man kan koble ut alt som heter plikter, ansvar og gjøremål i hverdagen:)
Når jeg sitter her og drømmer... kobler jeg ut både unger og jobb for en liten stund... Herlig og Viktig i en travel hverdag!

I dag sitter jeg her og synest nesten litt synd i meg selv... hm!.. Har lagt med feber og vond hals nå et par dager...:( Håper det snart går over... For jeg trives virkelig ikke med og være syk! Snille besteforeldre har forbarmet seg over de to minste i ettermiddag... Setter utrolig stor pris på de alle 4!

Min kjære er på seinvakt... Før han gikk har han ordnet en del i huset... og var på butikken og kjøpt litt forfriskninger til konemor:) Godt med en snill mann også!



Kaffe eller te hører med når man blogger... Ikke sant?

Som dere ser har jeg forelsket meg i denne lyseblå fargen i sommer.... Nyyyter den så lenge jeg kan og før høstfargene kommer i hus!





Ønsker dere en fin TORSDAG i AUGUST !



Klem

7 kommentarer:

Unknown sa...

God bedring og er så godt å få hjelp... Hilsen Henriette

Elisabeth sa...

Hei hei min kjære venn!

Stakkar deg som er syk! Da fikk du det også! SIkkert det samme som Ole hadde i syden og som ba fikk da vi var på Hadeland. Håper du kommer deg snart!

Slitan med nytt kamera, så kjekt! Ser du er i full gang med bloggingen igjen! Jeg mangler litt inspirasjon, men er snart på plass for fullt, tenker jeg!

Vi må få til et treff snart. Mimre litt fra turen..... Du så deilig det var!

Vi snakkes. Klem.

Monica sa...

Hei på deg.
Titter innom for å ønske deg en riktig fin helg.
Håper du snart blir bra igjen :D

Sweet Chili . sa...

Hei:) For en fin arbeidskrok:) De herlige muffinsene dine har jeg også tittet på,- matcher jo den fine sitteputen din perfekt!

Tusen takk for koselige ord inne hos meg. Her kommer jeg også gjerne tilbake.

Klem fra Pernille

Fjordheim sa...

Hei. Koselig at du la igjen en kommentar hos meg så fant jeg veien til deg. Her var det mange fine og koselige innlegg. Kommer tilbake hit en annen dag.
Ønsker deg riktig god bedring og ei god helg :)

Unknown sa...

Så koselig bloggeplassen din er da;)
Er viktig og ha det fint rundt seg når man koser seg på nett ja, hihi;))

Håper formen er bedre ♥

Klem Line

Magdalena sa...

uffda...å være syk er trasig, ikke har en tid til deg heller.. godt du har gode hjelpere! fint med den hvte blusen på veggen og skjønn gg kopp..
riktog god bedring!
klem,magny