søndag 31. oktober 2010

En herlig og innholdsrik helg....

Gårsdagen startet med en skikkelig husvask! Utrolig hva som samler seg altså... av både rot og skit! Men slik blir det med to stykker i nesten fult arbeid og unger som skal hentes og bringes... Da får hus være hus også tar vi noen skippertak innimellom....:)

Men liker å ha det noenlunde ryddig rundt meg.... Så derfor prøver jeg å lage gode systemer...slik at det ikke flyter over av rot... Jaja nok om det! Altså deilig å få det rent og pent! Men på lørdagskvelden bar det av gårde kåre i 30 års dag! Herlig å komme ut og le og prate litt i lag med andre voksne! Og ikke minst nyyyyte mat tilberedt av andre enn deg selv....

I dag var vi med min mann på jobb! Ble skikkelig stolt av han! Flinkingen! Etterpå dro vi hjem og bakte boller til kaffimat... Litt ut på ettermiddagen kom min mor og far og noen av mine brødre på kaffi! En nabogutt hadde også funnet veien hit... Det er så koselig når han kommer! Han har nærmest blitt en del av familien! Ungene storkoste seg når onklene ble med i "politi og røvar"... Lydnivået sto i taket en stund... He he! Liker godt når det er liv i huset... Ønsker å ha et hjem hvor både små og store kan trives!


Bildene som er vist i dette innlegget kommer fra badet mitt ( vårt). Smykkene er som dere ser hengt opp på en gammel ramme med hønsenetting...

Synest den gjorde seg her sammen med de gamle bildene...

Ønsker alle en god start på uken i morgen!

Klem fra Siv Toril

1 kommentar:

Åse fra mitt lykkehus sa...

flott med smykker på ramme da, takk for god ide, stjeler kanskje den jeg:-))

Klem Åse.

Ps legger meg til som følger masse flott å se på her:-)